می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
جمعه 6 اسفند 1389برچسب:, :: 2:3 :: نويسنده : مهدی پارسا

سوره حاقه شصت و نهمین سوره قرآن کریم مکی است و 52 آیه دارد. در فضلیت خواندن این سوره روایات زیر نقل شده است:
 

سوره حاقه را زیاد بخوانید زیرا قرائت آن در نمازهای واجب و مستحب از نشانه های ایمان به خدا و رسول اوست، این سوره درباره امیرالمومنین علی علیه السلام و معاویه نازل شده است دین قاری سوره، از او سلب نخواهد شد تا اینکه خداوند را دیدار کند. 


رسول خدا درباره این سوره فرموده اند:
*هر کس سوره حاقه را قرائت نماید خداوند در حسابرسی او آسانگیری می کند.(1)
*هر که یازده آیه از سوره حاقه را بخواند خدای تعالی او را از فتنه دجّال نگاه می دارد و اگر همه سوره را بخواند موجب نورانی شدن او از سر تا پا می شود.(2)

*اگر سوره حاقه را بنویسند و زن باردار آن را به همراه خود داشته باشد فرزندی که در شکم دارد به اذن خداوند حفظ می شود و اگر آن را بنویسند پس از شستن آب آن را به طفل شیرخوار بدهند تا بنوشد آن طفل دارای حافظه و هوش بسیار می شود...(3)

امام صادق علیه السلام درباره این سوره فرموده اند:
*سوره حاقه را زیاد بخوانید زیرا قرائت آن در نمازهای واجب و مستحب از نشانه های ایمان به خدا و رسول اوست، این سوره درباره امیرالمومنین علی علیه السلام و معاویه نازل شده است دین قاری سوره، از او سلب نخواهد شد تا اینکه خداوند را دیدار کند.(4)

*اگر کودکی از آب نوشته شده سوره حاقه بنوشد بسیار باهوش می شود و خداوند او را به سلامت می دارد و به بهترین شکل رشد و نمو می کند. (5)

پی نوشت ها:

(1) مجمع البیان، ج10، ص102
(2) روض الجنان و روح الجنان، ج19، ص373
(3) فسیرالبرهان، ج5، ص467
(4) ثواب الاعمال، ص119
(5) تفسیرالبرهان، ج5، ص467
/

روايت آيت‌الله بهجت از حيات امام موسي صدر
 

خبرگزاري فارس: آيت‌الله بهجت، امام صدر را ذخيره الهي روي زمين خوانده بود كه در تحولات آينده منطقه‌اي تأثير گذار است.

محمد علي مهتدي كارشناس مسائل خاورميانه در نشست خبري بررسي آخرين وضعيت امام موسي صدر با اشاره به وجود شواهد فراوان مبني بر زنده بودن امام صدر، گفت: در ديداري كه چند سال پيش با آيت‌الله بهجت داشتم، از وي در خصوص سرنوشت امام صدر سؤال كردم كه وي پاسخ داد، او زنده است.
وي افزود: آيت‌الله بهجت تأكيد كرد كه حوادثي در آينده رخ مي‌دهد كه امام موسي صدر بازخواهد گشت و يادآور شد كه وي ذخيره الهي است و خداوند خواسته كه زماني بازگردد و نقش مهمي را در منطقه ايفا كند.
 

یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 16:24 :: نويسنده : مهدی پارسا

بدينوسليه ميلاد سراسر سعادت و نور 2 اختر تابناك آسمان عترت و  بنيانگذار دين پاكيها حامل پيام بهترين يار انسانها حضرت ختمي مرتبت خاتم انبياء محمد مصطفي صلوات الله عليه و رئيس مذهب شيعه امام جعفر صادق عليه السلام بر شما پيروان ايشان تبريك و تهنيت عرض مينمايم .خداوندا چنان كن سرانجام كار تو خوشنود باشي و ما رستگار

يا علي مدد التماس دعا

یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 15:50 :: نويسنده : مهدی پارسا

آخرین نیوز: سایت رسمی سریال مختارنامه، پس از پخش قسمت بیست و یکم این سریال که در بخشی از آن حضرت عباس در کنار علقمه با ابراهیم مالک اشتر سخن می گوید، عکسی از این صحنه را که در آن چهره بازیگر نقش حضرت ابوالفضل(ع) به وضوح مشخص است، منتشر کرد.

یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 15:46 :: نويسنده : مهدی پارسا

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، امروزه مردم ما به کسانی «آقا زاده» می گویند که به اعتبار پدرشان شهرتی و نفوذی و های و جایگاهی دارند. معمولا هم «آقا» زاده ها در دل خلق الله جایی ندارند . انقلاب اسلامی آقازاده هایی را به تاریخ معرفی کرد که پدرانشان ، به معنای رایج «آقا» نبودند اما فرزندانشان «آقازاده» شدند. جوانانی که غالبا یا  گرد یتیمی روی صورتشان نشسته بود یا پدرانشان کارگر و کارگرزاده بودند. به اعتبار نفس گرم حضرت روح الله و لقمه نان برآمده از عرق جبینِ آنان که بر نفس خود «آقا» بودند ، «آقا» زاده هایی سربرآوردند که فخر اسلام و ایران شدند و نام و یادشان دل هر ایرانی و هر شیعه را گرم و منور می کند.

امروز برخی از آن «آقا» ها به «آقازاده» های شهیدشان پیوسته اند و سایه جمعی از آنان نیز هنوز بر سر مردم ایران ایران است و بی ادعا و هیاهو و سهم طلبی ، در انتظار وصال «آقازاده » های خویشند. خدا رفته گانشان را بیامرزد و مانده گانشان را سلامت و مستدام دارد.

در زیر چند نمونه از این آقا و آقازاده ها را ملاحظه می کنید.

حاج غلامحسین موحد دانش ، در کنار آقازاده اش ، حاج علی رضا موحد دانش ، بنیانگذار و اولین فرمانده لشکر 10سیدالشهدا(صلوات الله علیه)

مرحوم حاج علی اکبر همت، در کنار آقازاده اش ، حاج محمدابراهیم همت، فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله (صلوات الله علیه)

مرحوم حاج مجید افشردی ، در کنار آقازاده اش ، غلامحسین افشردی (حسن باقری) بنیانگذار و فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران

حاج علی اصغر نجفی رستگار ، در کنار آقازاده اش ، حاج کاظم نجفی رستگار ، فرمانده لشکر 10 سیدالشهدا(صلوات الله علیه)

یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 14:56 :: نويسنده : مهدی پارسا

مدير پروژه زيارت مجازي حرم حضرت رضا(ع) گفت: طراحي و ساخت عظيم‌ترين زيارت مجازي حرم رضوي در جهان اسلام در اصفهان انجام پذيرفت.
 


به گزارش مهر در اصفهان، سعيد زندي‌اصفهاني ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران در رابطه با نحوه ساخت و طراحي نرم افزار حرم مطهر رضوي اظهار داشت: در اين نرم‌افزار از تمامي رواق‌ها و صحن‌هاي بارگاه مطهر حضرت امام رضا(ع) با تکنيک پانوراما عکسبرداري شده است.

وي با بيان اينکه اين نرم‌افزار قابليت اجراي صدا محيط و اجراي موسيقي را نيز دارد، تصريح کرد: در حال حاضر صداي نقاره‌خانه حرم رضوي در اين نرم‌افزار استفاده شده است.

مدير پروژه زيارت مجازي حرم حضرت رضا(ع) به قابليت جستجو به عنوان يکي از خصوصيات اين نرم‌افزار اشاره کرد و گفت: اين نرم‌افزار قابليت جستجو در تمامي محيط حرم مطهر رضوي همچون رواق‌ها و صحن‌ها را دارد.

وي ادامه داد: در اين نرم‌افزار گنبدهاي گوهرشاد، الله‌وردي‌هان، شيخ طبرسي و پريزاد و گلدسته‌هاي عباسي و گوهرشاد طراحي شده و ورودي‌هاي شيخ طبرسي، طوسي، حرعاملي، باب‌الجواد، باب‌الرضا، ورودي غربي صحن جامع رضوي، ورودي شرقي صحن جامع رضوي، هدايت، غدير، خدام، وليعصر و کوثر به همراه نقاره‌خانه، سقاخانه و ساعت نيز قابل نمايش است.

زندي‌اصفهاني گفت: براي طراحي اين نرم‌افزار سه سال زمان برده است و بيش از 8 هزار تصوير پانوراما در حدود از 10 هکتار از حرم مطهر رضوي عکاسي شده است.

وي تصريح کرد: تمامي هزينه‌هاي ساخت و طراحي اين نرم‌افزار با هزينه شخصي انجام شده و آستان قدس رضوي با وجود همکاري‌در ساخت اين نرم‌افزار تاکنون به هيچکدام از تعهدات خود عمل نکرده است.

مدير پروژه زيارت مجازي حرم حضرت رضا(ع) با اشاره به اينکه تاکنون حدود 90 درصد ساخت اين نرم‌افزار صورت پذيرفه است، گفت: طراحي باقي‌مانده اين نرم‌افزار ظرف دو هقته آينده به اتمام مي‌رسد و تا به حال براي ساخت اين نرم‌افزار ميزان چهار هزار و 640 نفر ساعت صرف شده است.

یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 9:27 :: نويسنده : مهدی پارسا

پس از اَفرینش اَدم خدا گفت به او: نازنینم اَدم....
با تو رازی دارم !..
اندکی پیشتر اَی ..
اَدم اَرام و نجیب ، اَمد پیش !!.
زیر چشمی به خدا می نگریست !..
محو لبخند غم آلود خدا ! .. دلش انگار گریست .
نازنینم اَدم!!. ( قطره ای اشک ز چشمان خداوند چکید ) !!!..
یاد من باش ... که بس تنهایم !!.
بغض آدم ترکید ، .. گونه هایش لرزید !!
به خدا گفت :
من به اندازه ی ....
من به اندازه ی گلهای بهشت .....نه ...
به اندازه عرش ..نه ....نه
من به اندازه ی تنهاییت ، ای هستی من ، .. دوستدارت هستم !!
اَدم ،.. کوله اش را بر داشت
خسته و سخت قدم بر می داشت !...
راهی ظلمت پر شور زمین ..
طفلکی بنده غمگین اَدم!..
در میان لحظه ی جانکاه ، هبوط ...
زیر لبهای خدا باز شنید ،...
نازنینم اَدم !... نه به اندازه ی تنهایی من ...
نه به اندازه ی عرش... نه به اندازه ی گلهای بهشت !...
که به اندازه یک دانه گندم ، تو فقط یادم باش !!!!
نازنینم اَدم .... نبری از یادم ؟؟!!!!..

یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 1:45 :: نويسنده : مهدی پارسا

به گزارش تابناك:

حجت‌الاسلام والمسلمين پناهيان گفت: مقارن ظهر امروز و در آستانه ورود به سي‌وسومين سال پيروزي انقلاب اسلامي اعضاي شوراي مركزي قرارگاه عمار مركز راهبردي جبهه اهل ولاء انتخاب شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمين عليرضا پناهيان در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس افزود: ضرورت همفكري و همكاري نيروهاي فرهنگي فعال در انقلاب و در مقابله با دشمن و استكبار جهاني و فتنه 88 برگزاري جلسات مشترك و خودجوشي را با حضور ايشان فراهم آورد كه به قرارگاه عمار موسوم گرديد.

وي اظهار داشت: امروز با حضور 70 نفر از چهره‌هاي شاخص و فعال فرهنگي و مسئولين مؤسسات فرهنگي در تهران و سراسر كشور، اولين مجمع عمومي قرارگاه عمار برگزار و اعضاي شوراي مركزي برگزيده شدند.

وي يادآور شد:‌ قرارگاه عمار مجمع صاحب‌نظران، انديشمندان و فعالان جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي است كه براي تعميق بصيرت جامعه و تحقق منويات مقام ولايت فعاليت خود را آغاز كرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمين پناهيان گفت: قرارگاه عمار كانون فكر و انديشه براي سازماندهي عناصر فعال فرهنگي و سياسي و به دنبال تبيين و پيگيري ديدگاههاي مقام معظم رهبري حضرت آيت‌الله خامنه‌اي و ساماندهي جبهه اهل ولاء و انديشه مي‌باشد.

عضو هيئت مؤسس و برگزيده مجمع عمومي براي عضويت در شوراي مركزي قرارگاه عمار افزود: مركز راهبردي در موضوعات مختلف فرهنگي در آينده كميته‌هايي تشكيل خواهد داد و در اين كميته‌ها وضعيت فرهنگي موجود رصد و اطلاع‌رساني و ارائه طريق و راهبرد خواهد كرد.

حجت‌الاسلام والمسلمين پناهيان يادآور شد: اولين جلسه مجمع عمومي اعضاي شاخص و فعال فرهنگي بر ضرورت ايجاد اين مركز راهبردي تأكيد داشتند و در آينده علاوه بر افراد حاضر در اولين مجمع عمومي اعضاي اين تشكل توسعه خواهد يافت.

وي درباره ملاك انتخاب اعضاي مجمع عمومي اظهار داشت: ملاك انتخاب علاوه بر صلاحيت‌هاي عمومي از جمله اعتقاد و التزام عملي به ولايت مطلقه فقيه و تبعيت از مقام معظم رهبري و ضديت با استكبار جهاني و روحيه‌ دشمن‌ستيزي و مقابله با جريان فتنه سال 88 حضور فعال، چشمگير و تعيين‌كننده داشتند.

وي تأكيد كرد: تلاش ما در قرارگاه عمار اين است كه از ايفاي نقش حزبي پرهيز كرده و در اتخاذ انديشه و راهبردهاي فرهنگي و ساماندهي عناصر مؤثر نقش‌آفرين باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمين عليرضا پناهيان از توليد راهبرد در عرصه‌هاي فرهنگي و سياسي، هماهنگي نيروهاي فعال در جبهه فرهنگي و سياسي انقلاب، نظارت عمومي و نقد بر عملكرد نهادها و مراكز فرهنگي و سياسي نظام و عموم دستگاههاي حكومتي، بصيرت‌افزايي و نقش آفريني مؤثر و رصد و ديده‌باني در نبرد نرم جبهه فرهنگي استكبار و شناسايي دست‌هاي پيدا و پنهان دشمنان به عنوان برخي موضوعات فعاليت قرارگاه عمار ياد كرد.

وي توضيحاتي بيشتر درباره اهداف قرارگاه عمار را به روزهاي آينده موكول كرد كه متعاقباً منتشر خواهد شد.

در جلسه امروز قرارگاه عمار (مركز راهبردي جبهه اهل ولاء) 15 نفر از اعضاي شوراي مركزي انتخاب شدند كه اسامي آنها به شرح ذيل است:

1- حجت‌الاسلام والمسلمين عليرضا پناهيان (مسئول اتاق فكر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها)

2- حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي طائب استاد حوزه و دانشگاه

3- مهندس حاج‌ سعيد قاسمي (فعال فرهنگي و مدير مؤسسه فرهنگي ميثاق)

4- وحيد جليلي سردبير ماهنامه راه و عضو جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي

5- حجت‌الاسلام والمسلمين محمدمهدي ماندگاري (رئيس هيئت مديره مؤسسه فرهنگي سيره شهدا)

6- دكتر مهدي كوچك‌زاده نماينده مجلس و استاد دانشگاه

7- حجت‌الاسلام والمسلمين حميد رسايي نماينده مجلس و مديرمسئول هفته‌نامه 9 دي

8- نادر طالب‌زاده نويسنده و كارگردان و مجري برنامه راز

9- حاج حسين يكتا دبير سابق ستاد راهيان نور كشور

10- دكتر حسن عباسي رئيس مؤسسه بررسي‌هاي دكترينال امنيت بدون مرز

11- حجت‌الاسلام والمسلمين علي ثمري دبير هيئت مركزي گزينش كل كشور

12- سعيد حداديان مداح اهل بيت

13- حسين الله‌كرم عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي

14- حجت‌الاسلام والمسلمين روانبخش دبير سياسي نشريه پرتو سخن

15- حسين روشن (مسئول دبيرخانه قرارگاه عمار)

اعضاي هيئت مؤسس قرارگاه عمار نيز عبارتند از: حجج اسلام طائب، پناهيان، ماندگاري، رسايي و دكتر مهدي كوچك‌زاده، مهندس قاسمي، جليلي، مهندس مسعود سلطان‎پور، دكتر عباسي، طالب‌زاده، حداديان، مداحي و يكتا.

یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 1:35 :: نويسنده : مهدی پارسا

رئیس جمهور افزود: حقیقت این است که حرکت آخر آغاز شده است و ما امروز در متن یک انقلاب عظیم جهانی به مدیریت آن عزیز قرار داریم. 

براي مشاهده كامل متن بروي ادامه مطلب كليك كنيد



ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 1:33 :: نويسنده : مهدی پارسا

الفيصل اين سخنان را بعد از آن اعلام كرد كه خبرهايي درباره مرگ پادشاه عربستان منتشر شد تا چند لحظه پيش نيز هيچ مقام سعودي درباره خبر درگذشت شاه سعودي موضعي اعلام نكرده بود. 

پس از آنكه برخي از پايگاه‌هاي خبري از مرگ پادشاه عربستان در مراكش خبر دادند، وزير امور خارجه اين كشور اعلام كرد كه ملك عبدالله در شرايط عالي به سر مي‌برد.

به گزارش رويترز، شاهزاده "سعود الفيصل " وزير امور خارجه عربستان سعودي اعلام كرد كه "ملك عبدالله بن عبدالعزيز " در شرايط عالي به سر مي‌برد و همچنان در معالجه به سر مي‌برد.

الفيصل اين سخنان را بعد از آن اعلام كرد كه خبرهايي درباره مرگ پادشاه عربستان منتشر شد تا چند لحظه پيش نيز هيچ مقام سعودي درباره خبر درگذشت شاه سعودي موضعي اعلام نكرده بود.

يكي از پايگاه‌هاي خبري صبح امروز به نقل از برخي منابع موثق اعلام كرد كه ملك عبدالله بن عبدالعزيز كه پس از مداوا و انجام دو عمل جراحي دوران نقاهت خود را در مراكش مي‌گذراند، بر اثر سكته قلبي درگذشت.

الفيصل كه در مراكش به سر مي‌برد، اعلام كرد: من مايل هستم كه به شما درباره سلامتي پادشاه اطمينان دهم. وي در وضعيت عالي به سر مي‌برد. همانطور كه مي‌دانيد وي در حال معالجه است. پزشكان معالجات ويژه‌اي را براي وي تجويز كرده‌اند.

شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 23:43 :: نويسنده : مهدی پارسا

بدون شرح!!!!

براي ديدن همه عكسها ابتدا عضو شويد



ادامه مطلب ...
شنبه 23 بهمن 1398برچسب:, :: 23:14 :: نويسنده : مهدی پارسا

(( پرچم بالاست ))

سلام

دوستان عزيز با عضويت در اين وبلاگ ميتوانيد از تمامي مطالب آن استفاده

كنيد

عضويت بسيار سريع و رايگان است.

لطفا در نظرسنجي شركت كرده و بعد از ديدن مطالب نظر بدين و با

نظراتتون منو در به روز كردن اين وبلاگ دلگرم كنيد

سپاسگذارم.

وهابیون، ساختن گنبد و ضریح و بقعه و ... بر روی قبور را حرام و تخریب آن را واجب می‌دانند. آنان این فتوا را مستمسك تخریب قبور ائمه در بقیع و نیز تخریب دیگر بقعه‌ها و زیارتگاه‌ها قرار دادند و در تاریخ هشتم شوال سال 1344 هجری قمری دست آلوده خود را به این عمل زدند

براي ديدن بقيه عكسها به ادامه مطلب مراجعه كنيد



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
پیوندهای روزانه