می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
رهبر انقلاب در ديدار كارگزاران نظام و سفيران كشورهاي اسلامي:
وضع كنوني امت اسلامي در آينده نه‌چندان دور متحول مي‌شود

خبرگزاري فارس: رهبر معظم انقلاب مراقبت و هدايت حركت بيداري اسلامي را به سمت اهداف عاليه را زمينه‌ساز آينده روشن منطقه و امت اسلامي دانستند و افزودند: وضع كنوني امت اسلامي بايد متحول شود و به فضل الهي و به بركت اسلام اين دگرگوني در آينده نه چندان دور حاصل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز در ديدار مسئولان و كارگزاران نظام و سفيران كشورهاي اسلامي و قشر‌هاي مختلف مردم با تبريك ميلاد مسعود پيامبر اعظم (ص) و صادق آل محمد (ع) بيداري برخي ملت‌هاي منطقه را نشانه افزايش ظرفيت بشر براي بهره‌مندي از خورشيد حيات‌بخش اسلام و پيامبر گرامي اسلامي خواندند و تاكيد كردند: دردهاي ملت‌هاي منطقه تنها با كوتاه كردن دست شيطان بزرگ، آمريكا از سرنوشت ملت‌ها و كشورها علاج خواهد شد.

ايشان ولادت نبي مكرم اسلام را فجر درخشاني در زندگي بشر دانستند و افزودند: هر قدر معرفت بشر عميق‌تر و ظرفيت انسان در طول تاريخ بيشتر شود بركات سعادت‌بخش بعثت پيامبر گرامي اسلام و سرنوشت جوامع انساني آشكار‌تر خواهد شد و امروز نشانه‌هاي اين حقيقت درخشان در منطقه قابل مشاهده است.

رهبر معظم انقلاب بيداري اسلامي در برخي كشورهاي منطقه از جمله مصر و تونس را نشانه‌اي از به ستوه آمدن ملت‌ها و تلاش آنها براي نجات از تحقير و ظلم و تاريكي برشمردند و افزودند: تحميلات و دخالت‌ها‌ي مستكبران و در رأس آنها آمريكا در زندگي اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي و سياسي كشورها ملت‌ها را به ستوه آورده و به فكر چاره‌ انداخته است.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در همين زمينه با اشاره به نارضايتي‌هاي قابل درك مردم كشورهاي غربي از تمدن مادي، خاطرنشان كردند: اگر مسلمانان بتوانند اسلام را با گفتار و رفتار خود به درستي به جهانيان معرفي كنند مطمئناً گرايش عمومي به اسلام جهان را در برخواهد گرفت و اين مسئله وظيفه مسلمانان را در اصلاح بينش و رفتار خود سنگين‌تر مي‌كند.

ايشان ابراز بيزاري از حضور مستكبران را از اولين نتايج بيداري برخي ملت‌‌هاي مسلمان منطقه خواندند و خاطرنشان كردند: "اولين اولين اثر اين بيداري ابراز بيزاري از حضور مستكبرين در اين منطقه است، آمريكايي‌ها سياست‌هاي آمريكايي تلاش مي‌كنند با تبليغات فراوان كه خود را از تيررس حركت عظيم مردم كه امروز در برخي از كشورهاي اسلامي مشاهده مي‌شود، دور نگه‌دارد؛ ليكن اين ممكن نيست. اين حركت‌ها در درجه اول عليه سلطه استكبار در اين منطقه است. آن چيزي كه ملت‌ها را تحقير كرده است سلطه استكبار است. آن چيزي كه موجب شده است كه ملت‌هاي مسلمان با يكديگر دست برادري ندهند يكديگر را فهم نكنند نيروهاي خود را بر روي هم نگذارند و امت اسلامي به معناي واقعي شكل پيدا نكند دسايس و دخالت‌هاي استكبار در يك منطقه است. اين بايد جمع بشود، ملت‌ها بايد از دخالت و تسلط استكبار خلاص بشوند و نجات پيدا كنند. اين كليد حل مشكلات منطقه است. "

مقام معظم رهبري ايجاد شكاف ميان ملت‌ها و دولت‌ها از ديگر پيامدهاي سياست‌هاي خاورميانه‌اي آمريكا دانستند و افزودند: حضور ملت‌ها در صحنه تيغ زور گويي قدرت‌ها را كند مي‌كند و اگر دولت‌ها با خواست‌هاي ملت‌ها همراه شوند آمريكا و هيچ سلطه گري ديگري نمي‌تواند اهداف خود را به آنها تحميل كند.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي دولت جعلي صهيونيستي را غده‌اي سرطاني و عامل عنوان بيماري و آفت سياسي، اقتصادي در منطقه خواندند و افزوند: استكبار همه تلاش خود را براي حفظ اين غده‌ جنگ افروز و اختلاف افكن به كار گرفته اما تنفر ملت‌ها از اين غده سرطاني امروز در منطقه آشكار‌تر شده است.

ايشان وظيفه عالمان ديني و نخبگان سياسي، علمي و دانشگاهي را در هدايت موج رو به گسترش بيداري اسلامي در منطقه را بسيار سنگين دانستند و تاكيد كردند: نخبگان كشورهاي منطقه نگذارند دستگاه استكبار با وسايل مختلف قيام مردم را سرقت و حركت عظيم ملت‌ها را مصادره كنند.

رهبر معظم انقلاب مراقبت و هدايت حركت بيداري اسلامي را به سمت اهداف عاليه زمينه ساز آينده روشن منطقه و امت اسلامي دانستند و با اشاره به ويژگي‌هاي جمعيتي جغرافيايي و منابع بيكران يك و نيم ميليارد مسلمان افزودند: وضع كنوني امت اسلامي بايد متحول شود و به فضل الهي و به بركت اسلام اين دگرگوني در آينده نه چندان دور حاصل خواهد شد.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با استناد با آيات قرآن مجيد، توكل و خضوع در مقابل پروردگار، مهرباني با برادران ايماني و ايستادگي و استواري در مقابل مستكبران و ظالمان را ويژگي‌هاي يك انسان مسلمان و جامعه اسلامي خواندند و افزودند: ملت عزيز ايران اين راه سعادت بخش را به توفيق الهي ادامه مي‌دهد و ديگر ملت‌هاي مسلمان نيز آرام، آرام به اين سمت و سو در حال حركتند تا وعده خدا محقق شود كه "والعاقبة اللمتقين ".

دانشمندان معتقدند که چشم سوم مانند يک لوبيا است که در بين دو ابرو قرار گرفته و کار آن...

دانشمندان معتقدند که چشم سوم مانند يک لوبيا است که در بين دو ابرو قرار گرفته و کار آن دريافت سيگنالهای انرژيکی است.


چشم سوم در بين ۲ ابرو قرار گرفته و کار آن دريافت سيگنالهای انرژی و حتی ارسال آنها نيز هست. شما با استفاده از اين چشم ميتوانيد امواج انرژی که در محيط هست را احساس کنيد اين امواج را از طريق مغز يا روح تجزيه و تحليل کنيد و در نهايت پيام مربوطه را به تصوير بکشيد اين پيام ميتواند يک تصوير، يک حس و يا هر چيز ماورايی باشد. معمول استفاده من از اين چشم ارسال حس آرامش به افراد و دريافت تصاوير انرژيکی اجسام و اشخاص است. يعنی با استفاده از اين چشم من ميتوانم هاله افراد موجودات فرا مادی و يا دردها و هر چيز غير مادی و انرژيکی را با استفاده از اين چشم مشاهده کنم.

تست تعيين ميزان فعاليت چشم سوم
ابتدا شما بزرگترين انگشت خود را که همان انگشت وسط است را از فاصله ای حدود ۲۰ سانتيمتر به بين ۲ ابرو نزديک کنيد. شما بايد احساسی خاص مانند غلغلک يا حتی درد در آن ناحيه احساس کنيد. اگر هيچ احساسی نداشتيد با انگشت سبابه اين عمل را انجام دهيد و اگر هم باز هيچ احساسی نداشتيد با انگشت کوچک عمل را تکرار کنيد و اگر باز هم احساس نداشتيد با وسيله نوک تيز مثل نوک خودکار اين عمل را انجام دهيد.
هر چقدر که جسمی که به اين چشم نزديکتر شود نوک پهنتر داشته باشد و هر چه فاصله آن از پيشانی بيشتر باشد نشان دهنده باز بودن اين چشم دارد برای مثال اگر شما نوک خودکار را از فاصله ۱ سانتيمتری احساس ميکنيد چشم شما بسيار ضعيف است و اگر انگشت وسط خود را از فاصله ۱۰ سانتيمتری احساس کنيد وضعيت چشم سوم شما مناسب است.
توصيعه ميشود اين عمل را به مدت زياد تکرار نکنيد. چون ممکن است دچار سر درد شويد.

راه‌های فعال کردن چشم سوم
شما هر شب يا هر وقتی که بيکار بوديد ميتوانيد اين ناحيه را ماساژ دهيد و يا حتی آنرا به آرامی بخارانيد. شما ميتوانيد از اجسام بهم ريخته که شکل خاصی روی آنها نقش نبسته است بدنبال تصوير خاصی بگرديد مانند اشکالی که روی سنگهای مرمر تشکيل ميشوند.
 

دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 10:54 :: نويسنده : مهدی پارسا

آخرین نیوز: یک آموزشگاه کنکور نام جالبی را برای موسسه خود برگزیده است؛ نامی که سبب شده نظر کاربران اینترنتی را به خود جلب کند.
 

دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 10:53 :: نويسنده : مهدی پارسا

این کودک، با تمام ناتوانی جسمی‌ای که دارد می‌تواند به راحتی لبخند بزند، پس ما هم می‌توانیم...

دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 10:48 :: نويسنده : مهدی پارسا

 هرگاه کسی می‌میرد یک بند انگشت زنان را قطع می‌کنند

 
در اندونزی قبایل بدوی‌ای زندگی می‌کنند که سنت‌ها و مراسم غیر انسانی‌ای دارند؛ از جمله این سنت‌ها این است که هرگاه یکی از خویشاوندان زنی فوت کند یک بند از انگشت دستش را قطع می‌کنند.

پروژه ۲۵ بهمن کروبی و موسوی که به جز استقبال صهیونیست ها و ریگی و رجوی، هیچ کس به آن اعتنا نکرده از جانب وابستگان حلقه ماسوني- صهيونيستي جرس به موسوي و كروبي سفارش داده شده است.

به گزارش خبرنگار جهان مسیح علی نژاد و جمیله کدیور در ماموریتی از قبل طراحی شده برای کمک به اسرائیلی ها که این روزها در باتلاق تحولات مصر دست وپا می زنند، با کروبی تماس می گیرند و از او خواهش می کنند تا بعد از ۲۲ بمهن، یک راه پیمائی اعتراضی در تهران تدارک ببیند.

کروبی هم می پذیرد تا در این پروژه، صهیونیست ها را کمک کند.با این حال در میان منافیقن و ضدانقلاب اختلاف جدی ایجاد شده است.

از یک سو محمد خاتمي جمعه شب با انتقاد شديد از موسوي و كروبي گفته است: راهپيمايي ۲۵ بهمن بازي دو سر باخت است. بر فرض محال اگر نظام مجوز بدهد در مقام قياس ما در سراسر كشور حتي يك دهم جمعيتي را كه روز ۲۲ بهمن در تهران به خيابان آمد نمي توانيم بياوريم و اين به شدت به ضرر ماست». در همین رابطه رسانه های ضدانقلاب از خاتمی خواستند که هرچه زودتر موضع خود را علنی کند.
همچنین جریان نفاق نیز از داخل با اختلافات جدی مواجه است.از یک سو حزب منحل شده و ضدانقلاب مشارکت بیانیه می دهد که ما به دنبال براندازی نیستیم و از سوی دیگر شورای هماهنگی سبزها و رسانه ها وابسته به ضدانقلاب می نویسند که مشارکت سخنگوی ما نیست و چند روز بعد جوانان مشارکت در بیاینه ای جداگانه تلاش می کنند خود را همراه طیف اصلی نفاق نشان دهد و بر مواضع رادیکالتر تاکید می کند.

منبع : جهان نیوز

دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 10:21 :: نويسنده : مهدی پارسا

سكه پنج هزار ریالی (500 تومانی ) به مناسبت میلاد نبی اكرم حضرت محمد(ص) و هفته وحدت از روز یكشنبه (امروز) وارد بازار شد.  
  
به گزارش ایرنا، برای نخستین بار سكه یادبودی به مناسبت میلاد با سعادت رسول ختمی مرتبت ، پیامبر صلح و دوستی و مودت ، حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت ازسوی بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران منتشر شده است.

در یك طرف این سكه یادبود ارزش قانونی آن كه برابر 5000 ریال است، به همراه دو خوشه گندم در اطراف و در روی دیگر نقش برجسته ای از گلهای محمدی با نوشته های 'میلاد حضرت نبی اكرم (ص) و هفته وحدت' و در زیر آن سال ضرب سكه به صورت هجری شمسی و قمری (1432-1389) نقش بسته است. 

این سكه یادبود كه در روز اول اسفند ماه سال جاری منتشر شده است، دارای 12 گرم وزن و 3/28 میلی متر قطر با آلیاژی از مس و نیكل و آلومینیوم با تلاش سازمان تولید اسكناس و مسكوك بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران طراحی و ضرب شده است.

مصطفي كواكبيان مدير مسوول حزب مردم‌سالاري و حجت‌الاسلام مجتبي ذوالنور جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه در دانشگاه شاهد به مناظره پرداختند.

براي مشاهده متن بروي ادامه مطلب كليك كنيد



ادامه مطلب ...
دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 1:45 :: نويسنده : مهدی پارسا

باور عمومی مبنی بر اینکه ماهی‌ها فقط سه ثانیه موضوعات را به خاطر می‌سپارند، یک افسانه و اشتباه است زیرا ماهی‌ها به رغم مغز‌های کوچکی که دارند، کاملا آگاه هستند و می‌توانند خاطرات را تا چندین ماه به یاد بسپارند و در ذهن نگهدارند، ماهی‌ها همچنین از حافظه برای اصلاح رفتار خود استفاده می‌کنند.

براي مشاهده متن كامل بروي ادامه مطلب كليك كنيد.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 1:38 :: نويسنده : مهدی پارسا

تحقیقات پیشین نشان داده بودند مناطق شناختی مغزی که به واسطه عشق تحریک می شوند با تجسم فرد از خودش در ارتباط است، بخشی از مغز که اختلال در آن منجر به ایجاد بیماری هایی از قبیل آنورکسیا می شود. در این بیماری فرد به دلیل اختلالی که از تصویر خود دارد خود را همواره چاق دیده و به دلیل نخوردن غذا دچار سو تغذیه شدید می شود.

سیستم انگیزشی بخشی از مغز است که در افراد معتاد نیز فعال است اما اورتگ معتقد است عشق چیزی فراتر از احساسات یا حس اعتیاد است، این احساس یک فرایند پیچیده مغزی است که به شکلی می توان آن را عقلانی نیز خواند.

افرادی که عاشق می شوند این حس عجیب و ناشناخته را بیشتر در قلب و شاید در شکم خود احساس کنند اما حقیقت این است که احساس عشق توسط 12 بخش ویژه از مغز و پیش از اینکه حتی فرد درباره این حس چیزی بداند ایجاد می شود.

به گزارش مهر، استفانی اورتگ استادیار روانشناسی و عصب شناسی دانشگاه سیراکاس در نیویورک معتقد است مغز انسان پیش از اینکه خود فرد آگاه شود عاشق شدن وی را احساس می کند. این به آن دلیل است که انسان نمی تواند فعال شدن بخشهایی ویژه از مغز خود را مشابه زمانی که بالا رفتن تپش قلب و یا حس دلشوره شدید خود را احساس می کند درک کند. در این شرایط مغز تنها سیگنالی به بدن ارسال کرده و به بدن اعلام می کند: اینجا اتفاقی در حال وقوع است.

در واقع احساساتی که در بدن برانگیخته می شوند نیز بر روی مغز تاثیر گذاشته و یک چرخه دائمی از عشق در فرد به وجود می آورد. به بیان دیگر، شاید حس عشق ابتدا از مغز آغاز شود اما این احساس مشابه یک مسیر دو طرفه میان بدن و مغز برای همیشه برقرار است.

اورتگ با اسکن مغز افرادی که عاشق شده اند موفق به کشف 12 منطقه مغزی شده که در این دوران به شدت فعال شده و به همکاری یکدیگر به تولید دوپامین، اکسیتوسین، ادرنالین و واسوپرسین می پردازند، عوامل شیمیایی که با ایجاد احساس خوشی و اعتماد در ارتباطند.

مناطق فعال مغز فردی که عاشق شده است

به گفته وی شبکه بسیار ویژه ای در مغز وجود دارد که در هنگام ایجاد احساس عشق در فرد، سه سیستم اصلی در این شبکه فعال می شوند از جمله این سیستمها سیستم احساسی و سیستم انگیزشی هستند.

سیستم انگیزشی بخشی از مغز است که در افراد معتاد نیز فعال است اما اورتگ معتقد است عشق چیزی فراتر از احساسات یا حس اعتیاد است، این احساس یک فرایند پیچیده مغزی است که به شکلی می توان آن را عقلانی نیز خواند.

تحقیقات پیشین نشان داده بودند مناطق شناختی مغزی که به واسطه عشق تحریک می شوند با تجسم فرد از خودش در ارتباط است، بخشی از مغز که اختلال در آن منجر به ایجاد بیماری هایی از قبیل آنورکسیا می شود. در این بیماری فرد به دلیل اختلالی که از تصویر خود دارد خود را همواره چاق دیده و به دلیل نخوردن غذا دچار سو تغذیه شدید می شود.

بر اساس گزارش ان بی سی، محققان بر این باورند با درمان و بهبود دادن این بخش از مغز می توان روابط سالم تر و پایدارتری را میان انسانها را به وجود آورد.

یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 16:24 :: نويسنده : مهدی پارسا

بدينوسليه ميلاد سراسر سعادت و نور 2 اختر تابناك آسمان عترت و  بنيانگذار دين پاكيها حامل پيام بهترين يار انسانها حضرت ختمي مرتبت خاتم انبياء محمد مصطفي صلوات الله عليه و رئيس مذهب شيعه امام جعفر صادق عليه السلام بر شما پيروان ايشان تبريك و تهنيت عرض مينمايم .خداوندا چنان كن سرانجام كار تو خوشنود باشي و ما رستگار

يا علي مدد التماس دعا

آخرین نیوز: شورای انگلیس به منظور نفوذ فرهنگی بیشتر در مسلمانان حاشیه خلیج فارس، 'جشنواره ی تئاتر دیجیتال خلیج' را در کشور قطر برگزار کرد که در آن کلمه ' فارس' را از نام 'خلیج فارس' حذف کرد

 

 

به گزارش مشرق، شورای انگلیس(British Council) که مسولیت دیپلماسی عمومی انگلیس را برعهده دارد، به منظور نفوذ و تاثیرگذاری فرهنگی بیشتر در میان مسلمانان منطقه خلیج فارس و در راستای اجرای پروژه جعل نام خلیج فارس، ضمن حذف کلمه " فارس"  از نام "خلیج فارس"؛ جشنواره ی تئاتر دیجیتال را در کشور قطر با همکاری دو سازمان قطری برگزار کرد.

طی این جشنواره‌ ی تئاتر که با نام خلیج و در قالب تئاتر دیجیتال برگزار شد؛ به فیلم‌برداری و پخش تولیدات تئاتر تیم‌های بازیگرانی از کشورهای بحرین، عمان، قطر، عربستان، و امارات پرداخته شد.
صحنه نمایش خلیج (Gulf Stage) پروژه‌ای دیجیتالی است که سعی دارد با برطرف‌سازی موانع جغرافیایی، به تبادل هنری و فرهنگی با انگلیس و دیگر کشورها بپردازد.
این پروژه در ماه اکتبر سال گذشته با همکاری شورای انگلیس؛ تئاتر دیجیتال؛ وزارت فرهنگ، هنر و میراث قطر؛ و موسسه قطر برگزار شده است و برخی نمایش‌های تئاتر را از خلیج فارس و با استفاده از اینترنت برای مخاطبان جهانی پخش می‌کند.
در این پروژه شش نمایش در عرض شش روز فیلم‌برداری شد، که فیلم‌برداری آنها در لوکیشنی واقع در تئاتر ملی قطر صورت گرفت. زیرنویس این نمایش‌ها نیز با همکاری مسئولین محلی و تئاتر دیجیتال انجام شد.
این پروژه نمایش‌های تئاتر را به صورت رایگان در اختیار کاربران اینترنت قرار می‌دهد، که این امر با همکاری شورای انگلیس و تئاتر دیجیتال انجام شده است.

 پیش از این، تلویزیون دولتی انگلیس، بی بی سی بارها از واژه خلیج ع ر ب ی استفاده نموده بود که مورد اعتراض مخاطبان فارسی آن قرار گرفت.

یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 15:50 :: نويسنده : مهدی پارسا

آخرین نیوز: سایت رسمی سریال مختارنامه، پس از پخش قسمت بیست و یکم این سریال که در بخشی از آن حضرت عباس در کنار علقمه با ابراهیم مالک اشتر سخن می گوید، عکسی از این صحنه را که در آن چهره بازیگر نقش حضرت ابوالفضل(ع) به وضوح مشخص است، منتشر کرد.

یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 15:46 :: نويسنده : مهدی پارسا

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، امروزه مردم ما به کسانی «آقا زاده» می گویند که به اعتبار پدرشان شهرتی و نفوذی و های و جایگاهی دارند. معمولا هم «آقا» زاده ها در دل خلق الله جایی ندارند . انقلاب اسلامی آقازاده هایی را به تاریخ معرفی کرد که پدرانشان ، به معنای رایج «آقا» نبودند اما فرزندانشان «آقازاده» شدند. جوانانی که غالبا یا  گرد یتیمی روی صورتشان نشسته بود یا پدرانشان کارگر و کارگرزاده بودند. به اعتبار نفس گرم حضرت روح الله و لقمه نان برآمده از عرق جبینِ آنان که بر نفس خود «آقا» بودند ، «آقا» زاده هایی سربرآوردند که فخر اسلام و ایران شدند و نام و یادشان دل هر ایرانی و هر شیعه را گرم و منور می کند.

امروز برخی از آن «آقا» ها به «آقازاده» های شهیدشان پیوسته اند و سایه جمعی از آنان نیز هنوز بر سر مردم ایران ایران است و بی ادعا و هیاهو و سهم طلبی ، در انتظار وصال «آقازاده » های خویشند. خدا رفته گانشان را بیامرزد و مانده گانشان را سلامت و مستدام دارد.

در زیر چند نمونه از این آقا و آقازاده ها را ملاحظه می کنید.

حاج غلامحسین موحد دانش ، در کنار آقازاده اش ، حاج علی رضا موحد دانش ، بنیانگذار و اولین فرمانده لشکر 10سیدالشهدا(صلوات الله علیه)

مرحوم حاج علی اکبر همت، در کنار آقازاده اش ، حاج محمدابراهیم همت، فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله (صلوات الله علیه)

مرحوم حاج مجید افشردی ، در کنار آقازاده اش ، غلامحسین افشردی (حسن باقری) بنیانگذار و فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران

حاج علی اصغر نجفی رستگار ، در کنار آقازاده اش ، حاج کاظم نجفی رستگار ، فرمانده لشکر 10 سیدالشهدا(صلوات الله علیه)

یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 14:56 :: نويسنده : مهدی پارسا

مدير پروژه زيارت مجازي حرم حضرت رضا(ع) گفت: طراحي و ساخت عظيم‌ترين زيارت مجازي حرم رضوي در جهان اسلام در اصفهان انجام پذيرفت.
 


به گزارش مهر در اصفهان، سعيد زندي‌اصفهاني ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران در رابطه با نحوه ساخت و طراحي نرم افزار حرم مطهر رضوي اظهار داشت: در اين نرم‌افزار از تمامي رواق‌ها و صحن‌هاي بارگاه مطهر حضرت امام رضا(ع) با تکنيک پانوراما عکسبرداري شده است.

وي با بيان اينکه اين نرم‌افزار قابليت اجراي صدا محيط و اجراي موسيقي را نيز دارد، تصريح کرد: در حال حاضر صداي نقاره‌خانه حرم رضوي در اين نرم‌افزار استفاده شده است.

مدير پروژه زيارت مجازي حرم حضرت رضا(ع) به قابليت جستجو به عنوان يکي از خصوصيات اين نرم‌افزار اشاره کرد و گفت: اين نرم‌افزار قابليت جستجو در تمامي محيط حرم مطهر رضوي همچون رواق‌ها و صحن‌ها را دارد.

وي ادامه داد: در اين نرم‌افزار گنبدهاي گوهرشاد، الله‌وردي‌هان، شيخ طبرسي و پريزاد و گلدسته‌هاي عباسي و گوهرشاد طراحي شده و ورودي‌هاي شيخ طبرسي، طوسي، حرعاملي، باب‌الجواد، باب‌الرضا، ورودي غربي صحن جامع رضوي، ورودي شرقي صحن جامع رضوي، هدايت، غدير، خدام، وليعصر و کوثر به همراه نقاره‌خانه، سقاخانه و ساعت نيز قابل نمايش است.

زندي‌اصفهاني گفت: براي طراحي اين نرم‌افزار سه سال زمان برده است و بيش از 8 هزار تصوير پانوراما در حدود از 10 هکتار از حرم مطهر رضوي عکاسي شده است.

وي تصريح کرد: تمامي هزينه‌هاي ساخت و طراحي اين نرم‌افزار با هزينه شخصي انجام شده و آستان قدس رضوي با وجود همکاري‌در ساخت اين نرم‌افزار تاکنون به هيچکدام از تعهدات خود عمل نکرده است.

مدير پروژه زيارت مجازي حرم حضرت رضا(ع) با اشاره به اينکه تاکنون حدود 90 درصد ساخت اين نرم‌افزار صورت پذيرفه است، گفت: طراحي باقي‌مانده اين نرم‌افزار ظرف دو هقته آينده به اتمام مي‌رسد و تا به حال براي ساخت اين نرم‌افزار ميزان چهار هزار و 640 نفر ساعت صرف شده است.

یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 14:52 :: نويسنده : مهدی پارسا

محسن مقدسی در جهان نیوز نوشت:

علی مطهری نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، امروز نامه ای خطاب به آیت الله جنتی نوشته اند و مجددا بحث محاکمه همزمان موسوی و کروبی و رئیس جمهور را مطرح کرده است.

استدلال علی مطهری که بارها نیز گفته شده، این است که همه مقصرین حوادث سال گذشته باید محاکمه شوند و از همین رو به آیت الله جنتی انتقاد کرده اند که چرا بدون محاکمه، از دستگاه قضائی خواسته اید که فتنه گران را حصر خانگی کنید.

غرض نه دفاع از پیشنهاد آیت الله جنتی است که البته –از حیث پیشگیری و نه اجرای حکم-کاملا قابل دفاع و منطقی است و نه انتقاد از نامه مطهری است که بدلیل تاکید بر محاکمه فتنه گران قابل دفاع است.

آنچه جای گلایه از آقای مطهری دارد، طرح محاکمه همزمان احمدی نژاد در کنار موسوی وکروبی است.به واقع در شرایطی که موج تنفر از فتنه گران رو به فزونی است، چه معنائی دارد که نام رئیس جمهور قانونی کشور در کنار این فتنه گران مغضوب قرار گیرد؟ مراد از این مقایسه پر اشکال و پر مناقشه چیست؟

آقای مطهری معتقدند که که احمدی نژاد هم در حوادث سال گذشته مقصر بوده است.با فرض که این ادعا درست باشد؛ خود آقای مطهری تاکید کردند که با این حال سهم احمدی نژاد با سران فتنه به یک اندازه نیست که همین نیز جای شکر گذاری دارد.با این حال کنار هم قرار دادن این دو در شرایط امروز جامعه ایران و روشدن اسرائیلی بودن فتنه ۸۸ چه بهره ای دارد؟

نزدیک به ۲ سال است که یک جریان سیاسی با پیوند خوردن به منافقین ، سلطنت طلبان ، همجنس بازان و اسرائیلی ها و امریکائی ها و دارو دسته ریگی، خون ها ریختند و جنایت ها کردند و بزرگترین افتخارات نظام را ضایع کردند و پرصلابت ترین جشن های انقلابی و اسلامی ایران و جهان اسلام را به عزا و تشییع جنازه جوانان این مملکت تبدیل کردند.با این تفاسیر قرار دادن نام احمدی نژاد در کنار این مفسدان چه منطق و دستاوردی دارد؟این چه عدالتی است که آقای مطهری در نامه شان نیز بر آن تاکید کردند.آقای مطهری چندی پیش مدعی شدند که خودشان را به عمار نزدیک می بینند.آیا این مصداق عمار بودن است که سطح جنایت ضدانقلاب را تا این اندازه لوث کنند که همطراز روش غلط انتخاباتی رئیس جمهور قرار گیرد؟

آیا جنایت و خون ریختن و فتنه گری و آبرو نظام و مردم ریختن هم اندازه با یک روش غلط و یا قصور یا تقصیر سیاسی است؟آیا این به معنای کوچک کردن زشتی های فتنه گران خبیث نیست؟

فرض کنید یک نفر داعیه عدالت داشته باشد و بگوید من معتقدم "صهیونیزیم کودک کش" باید در کنار "کیف قاپ تهرانی" محاکمه شود؟ خنده دار نیست؟

همانطور که آمریکا برای کشتارهای دسته جمعی و قتل عام مردم بی گناه و غیره به دادگاه باید حاضر شود، جوان لبو فروش کم فروش هم باید به دادگاه جواب دهد.آیا این شوخی تلخ مطالبه عدالتخواهی است؟

آقای مطهری می توانند هرجا و هر زمان دیگری, مدعی تخلف رئیس جمهور در رقابت های انتخاباتی شوند.ولی کنار هم قرار دادن این موضوع در کنار انبوهی از فساد سیاسی فتنه گران و جنایت "اسرائیلی های وطنی" یک بی تدبیری و بدسلیقگی زشت سیاسی است تا ژست عدالتخواهی.

 

یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 14:44 :: نويسنده : مهدی پارسا

اواخر مرداد ماه امسال رضا تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه اندازی موتور جستجوگر ملی خبر داد و با بیان اینکه بسیاری از کشورها دارای موتور جستجوگر بومی هستند، اعلام کرد که ایران برای جوابگویی به نیازهای داخلی در نظر دارد موتور جستجوگر ملی راه اندازی کند، به همین منظور راه اندازی "موتور جستجوگر ملی" در برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور پیش بینی شده است. 

براي مشاهده متن كامل به ادامه مطلب مراجعه نمائيد.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 14:42 :: نويسنده : مهدی پارسا

همزمان با اوج گيري قيام مردم بحرين شيعيان عربستان نيز تظاهراتي مشابه در شرق اين كشور برگزار كردند.

به گزارش شبكه الجزيره، درگيري‌ها در بحرين همزمان با ديگر اعلام عقب نشيني نيروهاي ارتش از خيابان هاي اصلي منامه همچنان ادامه دارد.



دو روز گذشته نيروهاي امنيتي بحرين ساعت سه بامداد به جمع تحصن‌كننده در اين ميدان يورش برد و سه بحريني را كه برخي از آنان در اين ميدان خواب بودند، از پاي در آورد و ده‌ها نفر را مجروح كرد.

برخي گزارش‌هاي خبري حاكي است كه مردم معترض با عقب‌نشيني نيروهاي نظامي، در حال بازگشت به اين ميدان و ادامه اعتراض به حكومت هستند.

از سوي ديگر منابع خبري اعلام كردند كه شيعيان عربستان نيز همزمان با مردم بحرين در منطقه "القطيف " در شرق اين كشور اقدام به برگزاري تظاهرات كردند.

همچنين رويترز به نقل از شاهدان عيني در ليبي خبر داده است كه تلفات درگيري‌هاي مسلحانه در شهر بنبز ليبي درحال افزايش است.

شاهدان عيني و منابع متعدد گفتند شهر بنغازي دومين شهر بزرگ ليبي و چند شهر شرق كشور از سيطره دولت ليبي خارج شده است و موج تظاهرات مردمي كه خواستار سرنگوني معمر القذافي هستند گسترده شده است.

یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 14:40 :: نويسنده : مهدی پارسا

بدون شک زیونا چانا بزرگترین خانواده دنیا را دارد .

او به همراه 39 همسر و 94 فرزند و14 عروس و 33نوه اش در یک خانه بزرگ زندگی میکند .البته لفظ ساختمان شاید برای توصیف آن بهتر باشد چون این منزل چهار طبقه بیش از یکصد اتاق دارد و در مرکز دهکده باکتوانگ در ایالت میزورام هندوستان قرار گرفته است .
 


آقای چانا به روزنامه سان گفت :من از اینکه بنده خاص خدا بوده ام خوشحالم و او مسئولیت نگهداری از افراد زیادی را به من داده است .

من از اینکه 39 همسر دارم و بزرگترین خانواده جهان را اداره می کنم خوشحالم.اداره این اردوگاه بزرگ به انضباط نظامی نیاز دارد و زاتیانگی مسن ترین همسر چانا وظیفه نظم و ترتیب دادن به امور این منزل بزرگ و شست و شو، پخت وپز و تمیز کردن را برعهده دارد . برای یک وعده غذای این عده بیش از 30 مرغ ،شصت کیلو سیب زمینی و 100 کیلو برنج نیاز است .

آقای چانا سابقه ازدواج با ده زن در یک سال را هم دارد و همیشه جوان ترین زن با اوزندگی می کند و سایر زنان باید در سایر اتاقها و طبقات منزل باشند.ر

ینکمینی یکی اززنان او که 35 سال دارد چانا را خوش تیپ ترین مرد دهکده می داند .
او 17 سال قبل و پس از نامه ای که از چانا برای دعوت به زندگی مشترک دریافت کرد به عقد او درآمد.

چانا با وجود اداره این تعداد همسر باز هم به فکر ازدواج است و در تدارک سفری به آمریکا برای ازدواجی جدید در آنجاست.

یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 14:36 :: نويسنده : مهدی پارسا
در پي تشديد نبرد سايبري آمريكا با ايران؛
"گوگل " نيز به خدمت وزارت خارجه آمريكا درآمد

خبرگزاري فارس: در پي تشديد جنگ سايبري مقامات آمريكا در مواجهه با جمهوري اسلامي ايران، موتور جست‌وجو‌گر "گوگل " نيز رسما به خدمت وزارت خارجه اين كشور در حمايت از جريان ضد انقلاب درآمد.

براي ديدن متن كامل به ادامه مطلب مراجعه نمائيد.



ادامه مطلب ...

خبرگزاري فارس: محمود الزهار و محمود عباس 2 رهبر فلسطيني هستند كه يكي براي مقاومت و ديگري براي سازش با رژيم صهيونيستي فعاليت مي‌كنند.

به گزارش خبرگزاري فارس، محمود عباس معروف به ابومازن، رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين است كه در 9 ژانويه 2005 به اين سمت انتخاب شد و از 15 ژانويه همان سال تاكنون با اين سمت در حال فعاليت است. ياسر و طارق فرزندان رئيس تشكيلات خودگردان هستند كه هر دو سرمايه‌دار بوده و به تجارت مشغول هستند.

ياسر مدير يك شركت تجاري در امارات است كه با سرمايه‌اي حدود 500 ميليون دلار در فلسطين مشغول به كار مي‌باشد.
طارق نيز مديريت يك شركت مخابراتي در فلسطين را عهده‌دار مي‌باشد كه گفته مي‌شود وابسته به انجمن صهيونيستي آيپك است.

محمود الزهار از بنيانگذاران گروه شبه‌ نظامي حماس و از رهبران اصلي آن است. حسام و خالد از فرزندان وي هستند كه يكي در جنگ 22 روزه و ديگري در زندان‌هاي مصر به شهادت رسيدند.
حسام به عنوان محافظ پدر همواره با وي بود كه سرانجام در جنگ 22 روزه توسط ارتش رژيم صهيونيستي به شهادت رسيد.
خالد نيز پيش از آن در 10 سپتامبر 2003 طي عملياتي تروريستي كه محمود الزهار و خانواده‌اش را هدف قرار داده ‌بود، بر اثر بمباران هواپيماهاي اف 16 و افتادن نيم تن مواد منفجره بر منزلش در غزه، به شهادت رسيد.

سعيد قاسمي در گفت‌و‌گو با فارس پيشنهاد كرد:
پخش سخنان شهيد ديالمه درباره "انحراف " و "خيانت " موسوي از صداوسيما

خبرگزاري فارس: كارشناس مسائل سياسي گفت: سخنان شهيد ديالمه را كه فرموده بود "شما بعد از 30 سال متوجه مي‌شويد كه موسوي به علت انحرافات فكري خيانت خواهد كرد "، را در صدا و سيما نشان دهيد.

براي مشاهده متن كامل به ادامه مطلب مراجعه نمائيد



ادامه مطلب ...
انتقاد سناي آمريكا از وزارت خارجه به‎دليل ناتواني در نبرد سايبري با ايران

خبرگزاري فارس: سناي آمريكا از نرم‌افزاري كه وزارت ‌خارجه عليه ايران در حوزه اينترنت به‎كار گرفته است، انتقاد كرد و آن را مديريت نابخردانه يك تكنولوژي نااميدكننده خواند.

به گزارش خبرنگار ديپلماسي عمومي و جنگ نرم در خبرگزاري فارس، خبرگزاري فرانسه خبر داد كه يكي از كميته‌هاي مجلس سنا در گزارش خود اعتراف كرد كه تلاش‌هاي وزارت خارجه آمريكا براي مبارزه با سانسور اينترنت در چين و ديگر كشور‌ها ناكام ماند و بودجه مربوطه بايد به آژانس ديگري در دولت واگذار شود.

* بودجه ضدسانسور بايد از وزارت خارجه گرفته شود و به شوراي پخش برنامه‌هاي دولتي آمريكا واگذار شود

گزارش كميته روابط خارجي مجلس سنا، از عملكرد ضعيف وزارت خارجه در هزينه كردن بودجه‌اي كه كنگره به گروه تكنولوژي ضدسانسور اينترنتي اختصاص داده‌ است، به شدت انتقاد و پيشنهاد كرده است كه اين بودجه به شوراي پخش برنامه‌هاي دولتي آمريكا (BBG) تخصيص داده شود، چرا كه اين نهاد صداي آمريكا (VOA) و راديو آزاد آسيا و ديگر شبكه‌هاي راديويي و تلويزيوني آمريكا را سرپرستي مي‌كند.

* از سال 2008 تاكنون 50 ميليون دلار براي رفع فيلتر اينترنت در اختيار وزارت خارجه قرار گرفته است

در اين گزارش اعلام شده است كه كنگره از سال مالي 2008 تاكنون 50 ميليون دلار به برنامه آزادي اينترنت در وزارت خارجه اختصاص داده است، اما 30 ميليون آن همچنان بلااستفاده باقي مانده و وجه اندكي صرف گروه تكنولوژي ضدسانسور اينترنت شده است. "چنين تكنولوژي بايد در اولويت كاري دولت آمريكا قرار گيرد. حمايت دولت آمريكا از توسعه و پيشرفت گروه تكنولوژي ضدسانسور اينترنت بسيار حياتي و ضروري است، به ويژه با در نظر گرفتن اين واقعيت كه بخش خصوصي تمايل چنداني براي سرمايه گذاري روي چنين تكنولوژي‌هايي ندارد ".

* ناكارآمدي تكنولوژي‌هاي آمريكا براي رفع فيلتر اينترنت

بخشي از اين تعلل و تأخير در هزينه كردن بودجه مذكور از نظر گزارش كميته به اين دليل بوده است كه برخي از نرم افزار‌هاي بسيار پيشرفته گروه تكنولوژي ضدسانسور اينترنت از جمله "دي‌آي‌تي " و "اولترا‌سرچ " توسط دو شركت آمريكايي كه از جانب اعضاي "فالون گانگ " تأمين مالي مي‌شوند، تهيه مي‌گردند؛ كه در نتيجه با توجه به ممنوع بودن در چين، اين گروه حمايت‌هاي خود را متوقف ساخته است. "دي‌آي‌تي " و "اولتراسرچ " به عنوان دو برنامه ضدسانسور اينترنتي عمده در ايران، عربستان سعودي، سوريه، مصر، ميانمار و ويتنام مورد استفاده قرار مي‌گرفتند. "كشور‌هايي كه يا از تجربيات چين در كنترل اينترنت بهره مي‌برند يا چين به صورت مستقيم تكنولوژي لازم براي رويارويي با چنين محصولاتي را فراهم مي‌آورد ".

* وزارت خارجه به‎خاطر تعامل با كشورها نبايد مسئول اقداماتي مانند رفع فيلتر سايت‌ها باشد

"وزارت امور خارجه با توجه به تعامل دوجانبه و روزمره‌اي كه با چنين دولت‌هايي دارد، به ويژه با چين، از جايگاه مناسبي براي انجام چنين اقداماتي برخوردار نيست ".
ايستگاه‌هاي شوراي پخش برنامه‌هاي دولتي آمريكا، كه راديو مارتي (كه براي مخاطبين كوبايي برنامه پخش مي‌كند) و شبكه پخش برنامه خاورميانه را نيز در بر مي‌گيرد، "بايد سعي كنند به صورت روزانه از دريافت برنامه‌هاي تلويزيوني، راديويي و اينترنتي خود توسط مخاطبين كشورهاي خاصي كه تلاش مي‌كنند اين برنامه‌ها را مختل سازند، اطمينان حاصل كنند. از اين رو، شوراي پخش برنامه‌هاي دولتي آمريكا، و نه وزارت خارجه، بايد به عنوان آژانسي در دولت آمريكا در نظر گرفته شود كه قرار است مديريت بودجه فعلي و آينده گروه تكنولوژي ضدسانسور اينترنت را در اختيار ‌گيرد ".

* انتقاد سناي آمريكا از نرم‌افزار وزارت خارجه عليه ايران

در گزارش منتشر شده توسط سنا از برنامه‌ "هي‌استيك " بسيار انتقاد شد و آن را "مديريت نابخردانه يك تكنولوژي ناميدكننده كه امتحان خود را پس نداده است. " خواندند. "هي‌استيك " يكي از نرم افزار‌هاي گروه تكنولوژي ضدسانسور اينترنت است كه توسط مركز پژوهشي سانسور در سان‎فرانسيسكو براي فعالان دموكراسي در ايران طراحي شد.
"تيم هي‌استيك نه به درستي نرم‌افزار خود را امتحان كرده بود و نه اجازه داد كه به صورت مستقل مورد تحليل رمزشناسي قرار گيرد و خودسرانه نسخه بتاي آن را در اختيار ايرانيان قرار داد ".
"در سپتامبر 2010، بلافاصله پس از توزيع نسخه بتاي اين نرم‌افزار، يك تيم مستقل توانست ظرف مدت شش ساعت رمز آن را بشكند و نشان داد كه دولت ايران نيز قادر است با دستكاري اين نرم‌افزار تمام كاربران آن را شناسايي كند ". با انتشار اخبار مربوط به نقاط ضعف اين نرم افزار، پروژه "هي‌استيك " به سرعت متوقف شد.

نخستین چاپ کتاب «مسیرة التقریب»، روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری تقریب، کتاب مسیرة التقریب نوشته دکتر محمدعلی آذرشب که به زبان عربی و در دو جلد به تازگی به چاپ رسیده، از سوی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منتشر شده است.

محمدعلی آذرشب، عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، استاد دانشگاه، نویسنده و کارشناس مسائل فرهنگی جهان اسلام است که در کارنامه علمی خود، علاوه بر ترجمه فارسی به عربی حدود ۵۰ کتاب و مقاله، تألیف مجموعه‌ای از کتب در موضوع تقریب مذاهب اسلامی، روابط فرهنگی ایران و عرب، و فرهنگ ایرانی و ادبیات فارسی، چاپ شده در تهران و بیروت و دمشق را نیز داراست. تحقیق کتاب «مفاتیح الاسرار و مصابیح الابرار» (تفسیر شهرستانی) هم از آثار وی است.

آذرشب در گفت‌وگویی با خبرنگار تقریب، ضمن اعلام خبر انتشار کتاب «مسیرة التقریب»، درباره محتوای این کتاب گفت: جلد اول مسیرة التقریب، درباره مؤسسات تقریبی و پیشتازان تقریب است و جلد دوم به موضوع استراتژی‌های تقریبی پرداخته است. ضمن آنکه در جلد دوم تحقیقی داشته‌ام در مجلات تقریبی. ذیل این عنوان موضوعات مطرح شده در «مجله رسالة التقریب» مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و «مجله رسالة الاسلام» دارالتقریب قاهره را مورد بررسی قرار داده‌ام.

وی هدف از نگارش این کتاب را چنین عنوان کرد: در این کتاب دو جلدی قصد بیان این مطلب را داشته‌ام که حرکت تقریب در ۱۰۰ سال گذشته، محوری مستحکم، فراگیر، ریشه‌دار و استوار بر پایه‌های قرآن و سنت بوده است.

آذرشب اضافه کرد: در این کتاب تأکید دارم که کلیه احیاگران جهان اسلام تقریبی بوده‌اند و کلیه کسانی که در راه احیای امت اسلامی قدم برداشته‌اند، خود به خود در مسیر تقریب حرکت کرده‌اند.

این نویسنده و استاد دانشگاه افزود: با مطالعه در زندگی مؤثران جهان اسلام خواهیم دید کسانی که اندیشه تقریبی ندارند، هرگز اندیشه احیای جهان اسلام را نیز نداشته‌اند. اساسا ضدتقریبی‌ها، ضد احیا نیز هستند.

وی ادامه داد: احیا و زنده کردن جهان اسلام هم‌معنی و مترادف تقریب مذاهب اسلامی است و اساسا اسلام نیز خود دین احیاست کمااینکه در قرآن کریم می‌فرماید: یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اسْتَجِیبُواْ لِلّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاکُم لِمَا یحْییکُمْ.

آذرشب تصریح کرد: تقریب، از صمیم و درون اسلام است. اگر نگاهی به شخصیت‌های تقریبی داشته باشیم، خواهیم دید که همه احیاگران جهان اسلام و بیدارکنندگان مسلمین از خواب غفلت، همگی بر مسیر تقریب رفته‌اند.

وی در این زمینه به شخصیتی چون سید جمال‌الدین اسدآبادی اشاره کرد و گفت: من سید جمال را سردمدار حرکت تقریبی معاصر می‌دانم؛ چراکه او در سخت‌ترین شرایط کار کرد.

آذرشب همچنین امام خمینی(ره) را اثرگذارترین فرد در احیای عملی و تقریب جهان اسلام نه به صورت نظری که در عمل دانست و گفت:‌ حرکت امام خمینی(ره) با داعیه تقریب نبود ولی حرکتی در ایران به وجود آورد، موجبات تقریب مذاهب اسلامی را در عرصه عمل در سطح جهان اسلام ایجاد کرد آن هم به دلیل همان روح احیاگری که در انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) وجود داشت. امام با ترغیب جهان اسلام به اسلام ناب محمدی(ص)، روح تقریب را در پیکر جهان اسلام دمید و بسیاری را بیدار کرد.

این تحلیلگر مسائل فرهنگی جهان اسلام، همچنین سید حسن نصرالله را نیز از پرچمداران تقریب مذاهب اسلامی در فضای کنونی جهان اسلام دانست و گفت: سید حسن نصرالله در ظاهر داعیه تقریب ندارد ولی از آنجا که احیاگر است، در مسیر تقریب حرکت می‌کند و آن هم بسیار اثرگذار.

آذرشب در ادامه این گفت‌وگو، درباره کتاب «مسیرة التقریب» گفت: ابن کتاب به زبان عربی منتشر شده و به زودی کار ترجمه کامل فارسی این کتاب نیز آغاز خواهد شد.

وی همچنین در پایان این گفت‌وگو به نکته‌ای دیگر درباره این کتاب اشاره کرد و گفت: بنده این کتاب را بعد از انتشار، خدمت رهبر معظم انقلاب تقدیم کردم تا مطالعه‌ای فرموده و دیدگاه خود را درباره آن بفرمایند. این کتاب را بنده ظهر به ایشان تقدیم کردم ولی شب همان روز، از دفتر رهبر انقلاب با بنده تماس گرفتند و گفتند که حضرت آقا فرموده‌اند، این کتاب بسیار مهم و بسیار مفید است. توصیه می‌کنم این کتاب به کتابخانه‌های دنیا ارسال و جهانی شده و در جهان اسلام مطرح شود. این عنایت عظیم رهبری معظم برای من بسیار جالب توجه، مهم و گرمابخش بود.

شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 13:56 :: نويسنده : مهدی پارسا

یکی از مسائلی که که در پروژه ناتوی فرهنگی مورد توجه مهاجمین قرار داشته است. از هم گسیختگی ارزشهای فرهنگی، اجتماعی یک جامعه به هر شکل ممکن می باشد.

به گزارش « جوان آنلاین» به تازگی مشاهده شده در یکی از استانهای مرکزی به صورت کسترده انگشترهای با علائم «پلی بوی» مربوط به گروه های هم جنس گرا ، توزیع شده است.



این در حالی است که اکثر استفاده کنندگان از این انگشتر ها به پیام و محتوی درج شده بر روی این انگشترها واقف نیستند.

بی شک این گونه حرکات ضد فرهنگی تحرکات وسیع تر در حوزه فرهنگی را می طلبد تا دست اندرکاران با اطلاع رسانی به موقع و دقیق از گسترش اینگونه حرکات ضد فرهنگی جلوگیری به عمل بیاورند.

شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 13:50 :: نويسنده : مهدی پارسا

دانستن شماره اس.ام.اس یا پیامک های ضروری در مواقع لازم خود نعمتی است که باعث می شود کارهایمان سریعتر راه بیفتد.



- گرفتن خلافی ماشین :30005151 ( عدد عمودی کنار کارت را بفرستید)

- گزارش اطلاع دادن تخلف تاکسی : 30004246 ( شماره پلاک ماشین متخلف را بفرستید)

- رهگیری نامه پستی: 2000441 (ابتدا حرف Rرا بنویسید و بعد شماره روی رسید پستی را )

- مشکلات شهری (شهرداری) : 3000137

- اعلام نتیجه کنکور شب قبل از قرارگرفتن در سایت سنجش : 2000000 (شماره داوطلبی را بفرستید)

- با خبر شدن از اخبار انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه : 10001336

- دیکشنری : 1000384 یا 1000370 (لغت مورد نظر رو بفرستید) اول باید در سایت عضو شوید www.sms2him.com بعدش لغت مورد نظر را بنویسید.

- لغت نامه آریان پور : 2000444 Word-to-translate

- ایجاد پست در پرشین بلاگ : 300072

- گرفتن قبض موبایل : 30009 ( با فرمت زیر بنویسید : تاریخ شروع ؛ تاریخ انتها مثلا 860123 ؛ 860101 یعنی از اول سال 86 تا 23 فرودین ماه)

- خدمات بانک ملت : 200033
- خدمات بانک اقتصاد نوین : 200050
- خدمات بانک سپه:200020 - 200021-200022
- خدمات بانک کشاورزی : 2000911- 200093
- خدمات بانک سامان : 20000
- خدمات بانک صادرات :200060
- خدمات بانک تجارت : 200070
(توجه داشته باشید برای استفاده از خدمات بانک ها اول باید در شعب درخواست را پر کنید)

- اطلاعات پرواز : 2000444 : ( با این فرمت : پرواز Filight-code)

- نرخ ارزهای رایج : 2000444 با این فرمت : Currency-name

- اطلاعات هوا : 1000305 ( پیش شماره شهر مورد نظر بدون صفر را بفرستید)

- ساعت کشورها : 1000392 (نام کشور را بفرستید)

- مکان های دیدنی هر شهر : 1000394

- مسافت بین شهر ها : 1000396

- آخرین بازی های کامپیوتری : 1000400

- جدیدترین نرم افزارها : 1000401

- اطلاع از اینکه دامین مورد نظر رجستر شده یا خیر : 1000355

- بورس - نرخ سهام یک شرکت : 2000444 ---بنویسید : Bourse sompany -id

- بورس - بیشترین افزایش قیمت : 2000444 ---بنویسید : Bourse high

- بورس- کمترین افزایش قیمت : 2000444 ( بنویسید : Bourse low)

- اوقات شرعی : 2000916

- اطلاع رساني راهها: 1000141 كد شهر مبداء و مقصد را ارسال كنيد.

شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 1:19 :: نويسنده : مهدی پارسا
خبرگزاري فارس: رسانه‌هاي صهيونيستي كه پيشتر دست داشتن در ترور عماد مغنيه را تكذيب مي‌كردند، اخيرا در منابع متعددي اعتراف كردند كه اين ترور به دست خود آنها انجام شده است.

به گزارش فارس، روزنامه صهيونيستي يديعوت آحارونوت اخيرا گزارشي منتشر كرده است. اين گزارش فصل بيستم كتاب "موساد، عمليات بزرگ " است كه نحوه به شهادت رساندن عماد مغنيه از سوي موساد را توضيح مي‌دهد، ادعاها و اتهامات مطرح شده از سوي صهيونيست‌ها عليه اين مبارز لبناني كه عمدتا دروغ و براي مخدوش كردن چهره وي بوده است، در ترجمه اين گزارش عينا آمده است، متن كامل گزارش را به مناسبت سالروز شهادت آن بزرگوار در زير مي‌بينيد.



ادامه مطلب ...
شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 1:16 :: نويسنده : مهدی پارسا

در یکی از یگانهای ویژه ارتش ترکیه برای آموزش تیراندازی ، از شیوه وحشتناکی استفاده می شود.

به گزارش نقل از واحد مرکزی خبر، اخیرا تصاویری از آموزش تیراندازی در ارتش ترکیه منتشر شده که جنجال افرین شده است.

در این تصاویر ، یک افسر نظامی ارتش ترکیه در حالی دیده می شود که سیبل هدف را در میان افراد تحت امرش قرار داده است ودر حالی که انها در اطراف این هدف ایستاده اند و با ان فاصله ای ندارند، به سمت هدف تیراندازی می کند.

این افسر ارتش ترکیه درحالی به سمت هدف تیراندازی می کند که سربازان بینوا از ترس اصابت گلوله به انها به خود می لرزند.

این نظامی ارتش ترکیه در حالتهای عجیب و غریبی تیراندازی می کند که ترس سربازان را از خطارفتن تیرهایش بیشتر می کند.

استدلال این افسر ارتش ترکیه ان است که اگر نظامیان جرات کافی نداشته باشند نمی توانند در ارتش حضور داشته باشند.

وجدی گونول، وزیر دفاع ترکیه نگرانی خودش را درباره انتشار این تصاویر اعلام و تصریح کرده است مساله را پیگیری می کند.

ارتش ترکیه یک یگان ویژه به نام کلاه سبزهای مارون دارد که در اموزشها به نیروهای ان از چنین شیوه های تیراندازی استفاده می شود.

در پی اقدام فتنه گران و به وجود آمدن حوادث 25 بهمن و سپس در گرفتن جنگ سایبری و رسانه ای بین سایت های حامی نظام و مخالفان نظام، شبکه خبری تابناک، خبرگزاری فارس، سایت اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب، صداوسیما، نهاد ریاست جمهوری و چند سایت مهم و چندین سایت خبری مورد حملات سایبری مانند DOS و DDOS قرار گرفتند.



بخش فنی شبکه خبری تابناک به اطلاع میرساند بر خلاف سایت هایی که در نتیجه این حملات مدتی از کار افتادند و از دسترس خارج شدند، شبکه خبری تابناک که همچنان نیز مورد حمله قرار دارد، با موفقیت حملات را دفع کرده و حتی برای یک دقیقه از دسترس خارج نشده است.

در همین زمینه خبرگزاری فارس نوشت:
حملاتي كه از روز گذشته به سايت خبرگزاري فارس و برخي از سايت هاي پربازديد و اثرگذار نظير صدا و سيما، رياست جمهوري، وزارت امورخارجه، سازمان انرژي اتمي،برنا و . . . صورت گرفت و هم‎اكنون نيز ادامه دارد، نيازمند صرف هزينه بالا است كه تامين هزينه لازم جهت اجاره پهناي باند و تجهيزات فراتر از توان كاربران عادي است. با توجه به اينكه شدت حملات از ديروز تغيير نكرده است، به نظر مي‌رسد با تخصيص بودجه 25 ميليون دلاري عليه ايران، جهت دوره طولاني برنامه ريزي و تامين هزينه شده است.
مسئولين كشور بايستي با طرح شكايت به دادگاه هاي بين المللي در پي استيفاي حقوق جمهوري اسلامي باشند.

جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 1:57 :: نويسنده : مهدی پارسا

بیفستراگانوفه خالته، بخوری پاته نخوری پاته!

موش تو سوراخ نمی رفت ساید بای ساید به دمبش می بست!

آب در “آب سرد کن” و ما تشنه لبان می گردیم!

آب که سر بالا میره، قورباغه “هوی متال” میخونه!!!

پرادو سواری دولا دولا نمیشه!

نابرده رنج گنج میسر نمی شود — مزد آن گرفت جان برادر که کلاه برداری کرد

اسکانیا(scania) بیار باقالی بار کن!

گر صبر کنی ز قوره، لوپ لوپ سازی!

پاتو از پارکتت درازتر نکن!

هری پاتر آخرش خوشه!

قربون بند کیفتم، تا کارت سوخت داری رفیقتم!

گیرم پاپی تو بود فاضل — از فضل پاپی تو را چه حاصل

ندیدیم اورانیم ولی دیدیم دست مردم!

ادکلن آن است که خود ببوید — نه آنکه فروشنده بگوید

ماکرو ویو به ماکرو ویو می گه روت سیاه!

بزک نمیر بهار میاد آناناس با خیار درختی میاد!

یا منچستریه منچستری یا رُمیه رُمی(AS Rom)

سرش بوی پیتزا ی سبزیجات میده!!!

آنتی بیوتیک بعد از مرگ سهراب!

پیوندهای روزانه